Söndags sorg

Åh, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden. Kankse hade jag kunnat göra en förendring i Pysens beteende om jag lagt ner mer tid på uppfostran när han var liten kattunge. Kanske.. eller så ligger det så djupt in i hans lilla ryggmärg att göra allt för att överleva.

Idag kommer Henriks mamma med besked om hon kan ta hand om han eller inte. Jag hoppas på de.. eller ja.. egentligen så vill jag ju att han ska vara kvar hemma hos mig. Men det är bättre om han är hos henne för då kan jag hälsa på henne. Sen har hon dessutom lite större lägenhet som han kan springa runt i.

Jag är en sån människa som trivs när det är folk eller djur runt omkring mig. Trivs inte lika bra när man bara är två i en lägenhet. Hade jag bestämt hade jag haft typ 3 katter vid det här laget. Men nu måste man ju ta hänsyn till den andras åsikter och behov om man bestämt sig för att bli sambo med nån. så äre ju.. Och jag älskar Henrik så otroligt mycket! Trivs inte han, trivs inte jag.. så äre

Nä nu ska jag städa lite innan Henkes mamma kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0