Torsdag

Hej Hej!

Nu ska jag snart dra i väg till Matten. Jag känner ingen vidare lus till de med tanka på att man blir ganska trött i huvudet av att sitta och tok-räkna hela tiden.

Igår var jag i Härnösand och hälsade på mitt lilla hjärtefrö (Pysen). Gud va glad han blev när han såg mig! :) Kom springade mot mig och kramades och pussades. Var där länge... Skulle i princip kunna bosätta mig där kände jag. Den jobbiga klumpen i halsen och magonte bara försvann och istället fylldes jag med en sådan värme i kroppen. Gud va jag har saknat honom! Satt där och njöt av varje sekund! Det är verkligen så som folk säger; Man ser inte vad man har förenn man har mist det!!
Som jag känner nu skulle jag ge allt för att ta tillbaka honom. VADSOMHELLST!
Han gick efter mig som en svans hela kvällen och hoppade upp i knät när jag satt mig. "buffade" mig i ansiktet :) åhh...

Funderar starkt på att fara dit igen typ idag eller morrn.

Han hade mjauat och gnällt hela natten efter jag farit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0