Trött lördagskväll!

Henke har somnat i sängen redan och jag funderar faktiskt på att göra han sällskap. Är så fruktansvärt trött faktiskt! Har haft jätte svårt att sova de sista nätterna :/ I natt så skulle pysen ligga på min hals och sova också, och de gör ju inte saken bättre. hehe

Igår ringde sophie mig och ville ha bär-hjälp när hon hade stor handla på willys! hehe ^^ Så jag gick ner dit och handla och sen hjälpte att bära till bussen och hem till henne. Fyy va kallt det är ute nu asså :S Det sved och stack i händerna på mig när jag bar påsarna. Men de var de värt! :) kul att komma ut och umgås än att bara sitta inne hela dagarna och slöa.


Imorrn ska jag och ida troligtvis hitta på nånting :) det ska bli skoj! Har ju inte träffa henne sen nyår! ^^

Nä nu ska jag ta och äta. Kött och sallad ;) mmmmmums! -sen sooova! Nattis!


Kommentarer
Postat av: amaanda

hahha vilken liten buusi katt ni har;D

2010-02-01 @ 16:52:16
URL: http://aannamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0