Bingo!

Nu sitter jag coh väntar på att henke ska komma hem med lite sallad från pizzerian (Mumsssss...) och medans jag väntar så spelar jag lite bingo! ganska roligt faktiskt :) Fast de är inte ofta man vinner.. hehe. Men de är kul och de är väl huvudsaken, jag spelar ju nästan aldrig så ajg är värd lite spel. Ni får hålla tummarna för mig! Hade ju vart kul att ta hem en Jackpott faktiskt! :) den största jackpotten är på 1 347 511 kr. Den hade ju sett ganska fin ut på mitt konto ;)

Jag förstår inte, jag har blivit jätte konstig i huvudet. Är ständigt yr och det känns som om jag ska svimma hela tiden :/ Måste testa att käka vitaminer och se ifall de försvinner utav de. De kan ju vara nån slags brist av nånting.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej :)

skulle vart kul om du svarade på Dagens Fråga :)

Va gillar du att läsa om i en blogg ? :)

Kram

2010-01-06 @ 18:47:04
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: michaela

har min första frågestund i min blogg så fråga Nått snälla:D

2010-01-06 @ 18:59:28
URL: http://michaelabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0