Tillbaka efter min "blogg-paus"

Hej!

Eftersom jag klagat på min snälla moder att skriva inlägg så länge så ska jag kanske inte vara så mycket sämre.. Jag menar, det var ju ett tag sedan sist!

Under tiden jag tagit en "blogg-paus" har det hänt en hel del! Jag har början en så kallad "hjälp-att-få-jobb-kurs" via arbetsförmedlingen. jag har hunnit gå på en lektion och de var ganska givande och skojig. Vi har en jätte bra kursledare, vilket är nästan de viktigaste. Och dessutom har vi fixat till mitt Cv så nu jävlar skall här sökas jobb!
Jag tror även att jag har ett jobb på G. De skickade ett mejl idag och frågade om jag fortarande var intresserad och isåfall så ville de ha en bild på mig. Så får jag inte gå på nån intervju nu så är andledningen mitt ruggiga yttre...
Men i annat fall så OM jag skulle få jobbet så kanske jag blir en framgångsrik butiksdemonstratör. Du vet en sån som står och ger ut provsmaker på ICA. hihi :)

Alla hjärtansdag var ju i söndags också! Jag var så äkligt sjuk så vi var mest bara hemma och myste. Åt god mat och kollade på film. Efterrätten stod jag för! ;) det blev kladdkaksmuffins. Inte för att skryta men jävlar vilket mästerverk jag drog ihop! haha..

Just nu sitter Henke och vrålar bredvid mig. "KOLLA!!" "WOOOHOOO! YEEEEES!" ...ni kanske förstår varför? OS är ju igång nu och nu tog ju ferry guld i skidskytte och henrik är alldeles till sig :) hehe.. Själv är jag inte så sport intresserad, men de kan vara lite kul att små-kika på nu när det är OS och allt ^^

Men nu ska jag gå och ta en liten fika sen hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0