De är slut på veckan, de är dax för fredagsmyyyys!

Idag väckte Henrik mig vid 9 för att berätta han han inte kunna sova på hela natten. Stackarn.. :/
Så vi tittade på snabba cash och sen somnade han. Han lär inte vakna förren i kväll nån gång...
Tyck så synd om han. Hatar att ha sömn problem. :S

hursomhaver.. snart ska jag och sophie dra i väg och träna :) Skulle ha tränat i går men efter jag stått och väntat på bussen i 45 minuter (ska gå varje halvtimme...) så gav jag upp. Så vi ska träna idag istället. Det blir nog bara gym eftersom finns det bara konstiga aktiviteter på F&S idag. Typ familjelek och pensonärsgympa. hehe..
Men de kan vara skönt med en mjukstart efter jag varit sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0