Jag har gjort de igen!

Henke rekomenderade en film till mig som han trodde att jag skulle gilla. Gissa vad den handlade om? kvinno- och barnmisshandel! why why why?! Jag mår så dåligt av sånna filmer, låg bara och grät igenom slutet av filmen. Men visst, de var en jävligt bra film där man fick tänka till och föreställa sig hur bägge parterna kände sig.
Hem ljuva hem heter den ifall nån är sugen att se den.



Såg att min mamma hade kommenterat mitt förra inlägg och vile att jag skulle lägga in en bild på mitt nya frisyr. Jag försökte ta ett kort men man ser liksom inte så mycket till skillnad förutom att de är lite kortare.. Så jag skiter i de, sorry mammsen ;P

henke är hos sin pappa också så jag har varit själv sen i går morse. Usch,, jag hatar de! Det känns som om alla har dött och jag  är den ända levande människan kvar på planeten! Jag och Pys.
Just nu en väldigt blöt och kall Pys. Han har nyss duschat och hatar när jag torkar honom med handuken så nu sitter han på min mage och söker värme istället.
Det är mysigt men blött.

Nu ska jag städa upp lite småprylar som jag dragit fram under dagen. Henke kommer ju hem inatt :) Vill att han ska få komma hem till ett fint och städat hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0