främmande på besök!

Idag så var Henkes pappas fru och henkes syskon på besök! :) Det blev en liten birsta runda med dem! Mycket trevligt må jag säga.

vi köpte ett nytt lakan till sängen. Ett jätte stort eftersom jag typ drömmer med hela kroppen när jag sover och drar jämt bort hela lakanet. hehe..

menmen.. Jag skrev för att berätta att jag är med i en tävling på Dennism blogg om en tandblekning :D Hade varit så perfa att vinna en sån nu inför arbetsintervjuerna jag ska på snart! ^^ Jag länkar till den tävlingen om ni också vill ha en chans att vinna :)

http://dennism.se/2010/april/tavling-vinn-ett-blandande-leende.html?_tmp=aed0c08b8300a148eb940e50c40d0c5b930bde68

Kommentarer
Postat av: Mamma..:-)

Ett litet foto på din nya frille kanske?? :-) Puss

2010-04-08 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0