Vilken dag! puhh!

Idag har jag jobbat hela dagen. Man börjar bli hyffsat less på att köra bil nu iallafall. Lär ju ha kört typ 80 mil bara den här veckan.. :/ hmmm...

Först började dagen men att jag skulle försöka ta mig till alnö på coop konsum när jag blir stoppad av polisen och de säger att jag måste åka en annan väg eftersom den som jag ville åka var avstängd pågrund av att det hade vart nån explotion som jag förstog de. Och sen när jag kommer till den andra vägen hör jag på radion att man blir tvungen att stå i bilkö för att komma in till alnön. så jag passar på att vända, för jag har inte tid att stå i bil kö. :P

Sen när dagen börjar leda mot sitt slut (kvart i 5) och jag har bara en butik kvar i nacksta så var det as mycket bilköer icentrum så jag kommer inte in på rätt fil som leder till nacksta utan jag kommer bara till en fil som leder till skönsberg. Så jag tänkte att jag får väl ta och åka hem istället och ta den där butiken nån annan dag. Så jag åker hem och ger pysen lite mat och gör lite mat till mig själv. sen ringde Henrik och berättar att det var tur att jag inte gick till butiken eftersom det hade varit ett rån där klockan 5!! Det måste ju varit ödet som ledde mig hem, så jag inte var med om nått sånt! :O Han hade ju ett pistolliknande föremål står det i artikeln på Sundsvalls tidning också, men de vet man ju aldrig om det bara är en vatten pistol eller nått!

Klicka HÄR för att läsa artikeln

Men fatta va sjukt liksom! Jag tänkte ju; "ne, jag skiter i det.. orkar inte!" Snacka om tur i oturen :P haha

Det är ett farligt jobb jag skaffat mig :O Haha

Nä nu ska jag sappa lite på tvn! Vi hörs!
Byebye/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0