Skolless..

Usch va skolless jag är!
Härligt att det bara är 98 dagar kvar till studenten :D Måste börja leta studentkläder och betälla tid hos frissan!
 LÄNGTAR! :)
Fast jag kommer sakna alla. Kommer kännas lite tomt eftersom jag flyttar till sundsvall.. :/
Men man får väl försöka hålla kontakten ändå :)

Nästa vecka börjar vi ha vårat "riktiga" schema igen. Det kommer nog bli en ganska tuff vecka, ingen mjukstart precis.


Här är vårat schema som vi haft ett tag nu när vi inte haft varken samhäll eller religion(dessutom brukar vi inte behöva gå de sista lektionerna på tisdag, inte den sista på onsdag och inte den vita rutan på torsdag.) :



Här är det schemat som vi ska ha från och med nästa vecka och då blir det nog att vi måste gå på alla letioner eftersom vi ligger nog efter i ganska mkt skulle jag tro. :



nä nu ska jag springa och köpa snus!

Byebye /ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0