hm.. :/

åh, jag är lesslessless.. jag vill hem till henrik och ta det lugnt, de har blivit lite för mkt plugg nu :/
i morrn ska jag prata i 5 min om miljö på svenskan. Ganska jobbigt.. jag har bara kommit till 2 ½ min. så jag måste ha nästan dubbelt så mkt text :O

Sen ska jag på mässa i morrn om vårat UF företag, vi ska berätta hur vi kom på allt och sånt.. ganska jobbigt de också!

sen på fredag har vi en presentation om en glass vi har desingat och låtsats att marknadsfört. tur så är det TYP klar.. så de behöver jag inte tänka på så mkt ..

sen måste jag jobba mkt i matten :O det är nationella snart och vi har inte kommit igenom hela boken än så jag kommer typ inte kunna nått :S

åh, jag orkar inte!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0