tummen upp för väntetid på sjukhuset.. ?

jag och henrik kom nyss hem från sjukhuset. Hade så ont i magen :S
hur som helst så fick vi först vänta inne i vanliga väntrummet i 2 timmar tills det kom en sköterska och hämtade oss. Hon tog och lite prover och sen sa hon åt oss att vänta en liten stund inne i rummet, vilket blev i typ 2 timmar. JIPPI, kul att sitta i ett vitt tråkigt rum i två timmar :O Tur att jag hade henke med mig iallafall! då hade man nån att prata med och så har ju hen en telefon med spel :D haha. Det är annat en min skit telefon!
Sen kom en läkare och undersökte mig. Och när hon va klar så fick vi vänta på ännu en läkare...

 Klockan blev så mycket tills vi fick fara hem så alla bussar hade ju hunnit gått! Allt gick verkligen min väg i kväll.. huh? :P
Men men, lite motion har ingen dött av. :)










Tack henke för att du följde med mig, det hade blivit 100000 ggr tråkigare utan dig. Älskar dej snutt <3

Nu ska jag nog gå och lägga mig!

Godnatt och sov sött!

bye/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0