Sommarväder

Det var otroligt fint väder igår! Känns nästan som den första riktiga sommardagen. Men de är ju typ det också? Jag mena, hur många dagar har det varit sol och över 15 grader här uppe i Sundsvall än så länge?

menmen, jag tog på mig mina nya skor och så tog jag och Henke en promenad ner på stan för att möta upp Ida och Robin. Där efter så gick vi till Bite Line och åt. Det är sååååååå gott! Lätt den godaste pizzerian! Synd att det är så dyrt, annars hade man ju ätit där oftare. Fast, de är ju klart.. ingen blir smal av pizza! :S

Sen blev det minigolf för grabbarna medans jag och Ida tittade på och glassade i solen. :) mycket trevligt faktiskt!

Sen på vägen hem så höll jag på att dö. Hade sån fruktansvärd skavsår överallt på fötterna!! kunde knappt röra mig.. Så jag tvingade henke att vänta på bussen med mig istället för att gå hem. haha, så vi satt och vänta i typ 45 minuter.
Vi är snart expert på att vänta! :Ohaha

men nu ska jag fika fruktost!

bye/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0