Sommardag

Ännu en dag med otroligt fint väder! Nästan så man mådde dåligt av att stå i skuggan för att missa solen. :)
Jag & Henrik, Ida & Robin och deras dotter Isa var nere på stan idag där vi åt lunch och glass. Som alltid var det mycket trevligt! Vi gick sedan ner till Folketspark så isa fick leka av sig lite i lekparken. :D Dock var alla mycket trötta av den starka värmen.

Jag måste bara nämna att jag nästan precis fick en döds-chock! Henke sa:"Vi sätter på lite musik.." och så sätter han på värsta rapplåten. haha, Och ni som inte känner henrik ska jag betätta för er att han brukar HATA allt som går utanför kategorin Dansband, Svenskpop, Gammal svenskmusik och Country. Haha, men med denna man slutar man nästan aldrig förvånads. (heter det förvånads? hm, konstigt ord i såfall..) 

Men om jag ska komma tillbaka till det jag pratade om.. Såååå gick jag och Henrik iallafall hem efter park-besöket. Och när vi kom hem så fixa vi i ordning flintastek och strips. HUR gott som hellst! Skulle nästan kunna äta ihjäl mig på de..

Just nu sitter jag med paltkoma, som de så snyggt kallas. Vi ska snart ut på en liten kvälls/natts promenad i mysiga, lilla Skönsberg. :) Då försvinner nog den. Paltkoman asså.. haha. Inte Skönsberg.

Vi får höras senare! Nu ska jag spela lite Wii innan vi ska dra ut! :)

Bye/ellen


Kommentarer
Postat av: mammamos

Ahaaaa....Oanade talanger har yppats!!! Då får du göra thailänDska pannkakor då du kommer hem i veckan!

Anja tjatar oss tokiga efter dig! -kommer hon imorgonbitti? Är hon här då jag vaknar?

;-)

2009-06-28 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0