Dan före midsommardan!

Åh, nu har man kommit till den tid i livet som man har längtat till så mycket. Ändå känns det som om jag fortfarande väntar på den.. hm?

Som sagt så är skolan slut och jag kan nu börja mitt "Nya liv" med mitt nya jobb, min nya bostad och min nya katt. Det är de som jag alltid har sagt.. det blev inte riktigt så.
Jag har varken något jobb eller katt, sen bor jag hemma hos henrik i hans lilla etta, förtillfället. När vi får nått jobb så ska vi flytta till större, hoppas jag! haha. Det är så trångt och litet, man ryms ju knappt! haha

js juste! det var ju ett tag sedan jag skrev nu.. jag har ju varit i thailand nyss :D det var heeelt underbart! hellt klart den bästa resan juag har varit på. Om henke hade följt med så hade jag hellt klart kunnat stanna där i några månader till!! :D



Här är på min födelsedag när vi åkte båt till en ö där vi stannade och snorklade :)



Här är jag och mina systrar (längst till vänster, Amanda sen i mitten är det jag och sen till höger är Viktoria.) när vi snorklar! haha.. det var fan det häftigaste jag har gjort i mitt liv. Såg alla fiskar som finns med i "hitta nemo" typ :D haha .. sen skrämde jag en blåsfisk så den blåste upp sig.
Jag rekomenderar stort att passa på att snorkla när man är på en sån här resa där det finns mycket fina fiskar!

Jag laddar in fler bilder senare! Jag har bilderna på den stora datorn, och den är upptagen just för tillfället av massa pokerspel. Haha ..

vi hörs senare!

Hejdå/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0