Mysterium!!

Hur i hela friden kan en människa spilla så mycket kaffe ÖVERALLT? På de konstigaste ställena dessutom.. Det är ju inte så ofta man tar med sig kaffet till hallspegeln och sen lyckas spilla och tänker: "hmm.. det där ser nog ingen.. jag tar det sen.."  Sen in på toadörren/dörrkarmen och lyckas spilla på den med.. Allt känns som ett mysterium i mitt huvud! Jag ska visa några bildbevis bara för att jag tycker att det är så roligt.. ;)

Dock har jag kontrastat de lite i photoshop eftersom fläckarna syns bättre då eftersom bilderna blir mindre här i bloggen än va de är i verkligheten.



Den första bilden är på hallväggen bredvid toa-dörren. Och den andra är vid ett element i vardagsrummet (Dock så kommer han i håg att det är cocacola och inte kaffe. Haha.. Han får det att låta som om de är värsta minnes fläckarna när jag tar upp det. Haha.. "Det var den gången jag satt uppe i över ett dygn och det gick så dåligt på pokern och så spillde jag cola sen så syns de ju inte bakom gardinen där..." 
Han är ju för söt ^^



Här påstår han är sågspån från när han satte upp en tavla för en bra tid sedan..Dock tror jag att jag anar lite kaffe el. cola på väggen ovanför ;) haha.. Vågar jag ta bort dem, eller är dessa fläckar för starkt minne för han? Haha..

Jag älskar dej sötnos, hur mycket kaffe eller cola du spiller! :) <3


Bye/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0