Lista

13 HAR DU:

Ett förhållande:
  ja! :D ♥
En bästa kill-vän: ja det har jag :)
En bästa tjej-vän: ja det har jag också :)
Dejtat en av dina bästa kompisar: nä
Blivit kär vid första ögonkastet: vet inte ^^
Fått ditt hjärta krossat: Det har jag också fått provat på 
Haft ett one night stand: njae
Skrikit åt en lärare: Ja, conny har fått hört ett och annat tror jag på ina dåliga dagar.

Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja, det har hänt
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: det har också hänt.. maha
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja :)
Snusat: Japp, fast jag har slutat nu
Druckit alkohol:  Jora, men det händer dock inte så ofta... :P är så snål för att gå på krogen 

11 DAGENS:
Klädsel:  kjol och linne
Frisyr: utsläppt
Vill ha: Henrik hemma 
Låt: Kent - utan dina andetag (se nedan) 
Drog: drog?! hm.. en stol
Saknad: Kompisarna
Sjuka: värk i magen
Köp: Glass :D
Godis: Kakor;)
Attityd: Glad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Ojojoj, hur ska jag kunna göra nått åt det här?!

10 FÖRSTA
Vän:
Sebastian & Sofie
Bil: har ingen men första jag kört efter mitt körkort är Saab 900 - turbo
Kärlek: Mikael
Husdjur: kanin
Semester: Kreta
Jobb: Kiosk
Köpta skivan: Space Girls!! 
Piercing: Öronen
Konsert: mora träsk
Fylla: I en stuga i skogen med klassen

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: Sophie
Personen som du kramade: Henrik
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Henrik
Alkoholdrycken: Finlandia
Bilfärd: hemifrån till bussen 
Filmen du såg: A guy thing 
Gången du grät: i går till en film 
Måltiden: kykling och strips 


 

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Tror inte det :(
Våga hoppa bungyjump: Tror inte det heller :( 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja?
Kalla dig själv lycklig: Ja :)
Kunna gråta över en kille: jajemään
Kunna gråta över en tjej: jajemään
Ljuga för någon: i nödens fall.. 
Kunna springa 50mil: på en gång?! Jag har nog inte den kontitionen är jag rädd.. :S

8 VAD:
Gör du just nu: skriver svar på dessa frågor
Ska du göra imorrn: Packa och mysa med henke ♥
Säger du till dig själv när allt känns svårt: "Du vet att allting kommer att bli bra tillslut!"
Har du med dig in på bion: Choklad och nån jag tycker om :) 
Är det för färg på dina byxor:  Har en kjol just nu på mig. den är grå
Är det för väder hos dig just nu: Mysig varm kväll
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Hår, leende, ögon och kläder. 
Skulle du göra om du vann på lotto: Ge lite till min mamma ^^ sen skulle jag köpa saker som jag behöver och sen spara eller lägga i fonder/aktier. 


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Linne
2. Kjol
3. Trosor
4. BH
5. Armband
6. Halsband
7. Ring

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Jag är ganska blyg mot alla ibland ^^ 
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: hm, kommer inte i håg :S 
Använder du huvtröjor: Ja, i bland
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: En pearcing i näsan igen! Saknar den..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda :)

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15-17 mest fester och kompisar
Sova på sida, mage eller rygg: Sidan eller ryggen
Kramar eller kyssar: Båda :)


 

VAD/VEM:

Sa du senast: "Okej, ja det göra vi! Pusshej"

Stod det i ditt senaste sms: "Haha, jasså. Men vi få ses när jag komma hem istället"

Från: Sophie

Vem är 20nde kontakten: Lelle

Är ni bra vänner: Njae, har tappat lite kontakten :( men vi är inte ovänner heller :)

Ska du vara med imorgon: Henrik och kanske Ida :)

Vad stod det i ditt senaste skickade sms: "ja fan :)"

Vem var det till: Sophie

Humör just nu: Ensam och milkshake-sugen 


Bye ♥ / Ellen


Kommentarer
Postat av: Desirée

Fin design! :) Vill du se en snygg Robert Pattinson? titta mina senaste inlägg!:)



http://deessaan.blogg.se

2009-07-18 @ 18:53:34
URL: http://deessaan.blogg.se/
Postat av: tess

finns massa olika sätt blandannat annonser, värvningar, erbjudanden och ibland räcker det med att bara klicka sig in på en hemsida :), det som e bra är att man får pengar! de flesta andra ger liksom bara presentkort :S

2009-07-18 @ 19:15:00
URL: http://sexigatess.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

tyck till om mina utlagda sångklipp vetja! > http://anewkindofmetal.blogg.se/category/my-songmaterial.html vore guld :)



- här hittar du till min youtube där du kan lyssna på mer och bl.a vårat band vi snart spelar in med! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

stay update !

2009-07-18 @ 22:06:33
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0