Karlskrona

hejhej!

Nu är vi här i karlskrona. Resan gick bra och så där.. lite mycket luftgropar när vi flög bara.. :/ tycker inte om sånt!

I dag har vi iallafall varit på marin-museet och kollat på båtar och sånt :) Faktiskt ganska intressant. Jag tycker om att gå på museum faktiskt.. det låter så tråkigt när man säger: "Vi ska gå på museum idag", men jag tycker man blir så "inne" i själv temat/historien där inneså det blir både roligt och intressant. Dessutom är det kul att se alla saker IRL än tex. på tv och sånt ^^
Vi kom dessutom hem från allsång här nere på staden. Jan johansen var där och sjöng. Sen var han som var jury i dansbandskuppen med och sjöng en dansbandstruddelutt!

I morrn ska jag, mamma, Albin och Anja på ice age 3 på bio! Jag har velat se den så länge så det ska bli skoj! :D Sen ska vi shoppa nya skor också tror jag^^ det har gått hål i mina. :(

Menmen, nu ska vi titta på tv sen spela Cicago.

Vi hörs senare!

Bye /ellen


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är i min hemstad på semester! Vad trevligt! Jag har bott här hela mitt liv och har aldrig varit på Marinmuseet! Pinsamt! Haha!



Hoppas du hittar några fina sko imorgon! Dock är det ganska tomt på skoaffärer på Trossö. Bäst är att åka ut till Lyckeby, en mil utanför stan, där ligger nämnligen SKO punkten! Mycket bra skoaffär!!

Lycka till och njut av Karlskrona!



Kram

2009-07-21 @ 23:05:05
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Lina

Det finns 4 skoaffärer, men lite dåligt placerade! Jag trivs jättebra här! En riktigt vacker stad på sommaren!

Vad ska ni mer hitta på??

2009-07-23 @ 22:45:09
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0