Dagen

Idag så åkte jag och Henrik ner på stan för att gå in på resebyrån och kolla på resor. Det gick jätte bra och vi fick två stycken kataloger som vi ska kika lite i för att kunna bestämma oss vart vi ska fara.
Sen så gick vi till scenen mitt i stan eftersom vi såg att SR var där och pratade för radio. Framför scenen så var det typ 15 stycken frusna personer och stog och titta på i spöregnet. Och på scenen stog Sarek och sjöng. Och de såg så glada och roade ut medans publiken bara såg deprimerade för de dåliga vädret. Sen när man skulle applodera så blev det alldelses tyst. Precis som om de inte ville röra sig för att tappa kroppsvärmen.. Haha. Jag tyckte så synd om Sarek, hur kul kan det kännas för dem att stå där och sjunga när publiken var så tråkig..
De måste verkligen ha rasat i kariärren. Tänk för några år sedan när Sarek var med i melodifestivalen. Då var de ju ganska "poppis". Och nu orkar inte äns pubilken klappa händerna. Haha..

Sen så var vi och kollade på kläder och skor. jag skulle verkligen behövt köpa nya skor eftersom mina har gått sönder. :(
Men det blev inge shopping alls. Henke var snäll och köpte en bok och en kol-penna till mig. :)

Skriver mer sedan. Nu ska jag göra nått att äta :)

Bye/ ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0