blingbling



Jag förstår att ni är avundsjuk på våran snygga kran! :D  Den är lite mera BlingBling nu när det är en trädgårdsgrej i guld på den! ;) maha!
Nämen, den är hundra gånger bättre än den var innan. Vattnet hade ingen stråle utan skvätte överallt och sen när man skulle använda diskamaskinen så var man tvungen att skruva fast slangen. Nu behöver man bara trycka dit den! Huuuuuuur bra som hellst. :)

Idag är ingenting inplanerat, ska söka lite jobb :) ska ringa till Nordea och fråga om de några lediga tjänster typ i deras kundtjänst! Det hade varit hur kul som hellst, för då kan man jobba upp sig och hellt plötsligt så sitter jag som banktjänsteman :D de hade vart naajs!
Sen ska vi kolla på resor idag. Jag och Henrik ska ju fara utomlands nu i sen-sommarn :) Så vi ska kika lite på destination.se på priser och sånt. :)

Men nu ska jag dricka upp mitt Thé och duscha :)

Bye/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0