Ny design :)

Nu har jag ännu en gång fixat och trixat me bloggen! Fan de är kul när man börjar lära sig :) Har suttit i princip hela dagen och försökt lära mig nya grejer! hehe.. ne, inte hela dagen faktiskt.. jag har ju hunnit posta lite tradera grejer och handlat lite! Sen har jag lekt med pysen. :)
Imorrn blir ännu mer tradera jobb och kanske en tur till birsta om de vill sig väl :) mabye mabye...

Nädu, jag och henrik kom nyss hem efter en promenad från Shell. Vi var där och åt middag! Hahaa, flåsigt värre ;) kanske inte, men väldigt gott! jag åt en macka med pesto och kyckling. mmmmmmmmums!

Usch jag är så trött, håller på att somna över datorn. Så jag ska nog gå och lägga mig nu. Det blir så jobbigt i morrn i annat fall när man vaknar med ett shackbräde i fejan av tagentbordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0