julklapps handling!

Idag så ringde min farmor och väckte mig. Hon berättade att hon var nere i birsta och tänkte om vi skulle ta en fika :) Och direkt efter att jag lagt på henne så ringer pappa och säger att han också är i birsta. så vi alla tog en lunch tillsammans :) mycket trevligt! Sen så gick jag och farmor i lite affärer och handla lite julklappar! ^^ Skönt att få börja med de, brukar oftast vara ute i sista sekunden med dem hela tiden! Hehe..

Jag fick en för tidig julklapp av farmor också :) en kudde som han har under laptopen när man har den i knät.

BRÄDA Laptopstöd
Perfekt eftersom jag oftast sitter med min bärbara i soffan! Tack farmor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0