extremt dålig uppdatering?

ni kanske undar vart jag har hållit hus eftersom jag inte uppdaterat på typ evigheter.. ?



Jag var nämligen på festival i näsåker :) Urkult! Det var skit kul ^^ Nån som var där också? :)
Jag och Petronella sov i min bil första natten, faktiskt mycket skönare än jag hade trott att det skulle bli! Jag sov som en kung. Jag frös lite dock.. :S men det gjorde absolut inte petronella!! Varje gång jag kikade upp på henne när jag vaknade till hade hon mindre och mindre plagg på sig och så hade hon vevat ner rutan. Andra natten (I natt med andra ord) så var jag faktiskt nyckter så jag och petronella åkte hem till henne och sov i hennes säng! Vi såg även Twilight. Den MÅSTE ni se. Jag brukar vara skeptisk mot vampyrfilmer, men den här slog fan allt! 

 




Se den!! AS bra!

bye ♥/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0