Sista dagen i veckan.

Idag har Henrik biljard tävling så jag är ensamen. Eller jag har ju Pysen, men han är mest intresserad av att busa och bitas.. Inge kul, eftersom han gömmer sig och sen anfaller han när man minst anar nått! :O och då biter han typ en i foten eller handen eller nått! :S livsfarlig katt! haha..

Jag ska nog åka och gymma idag också. Kanske i kväll.. Vi får se om jag orkar ^^

Annars blir de nog bara lugnt idag. ska kanske baka nått tror jag. Städa lite och bada pysen :P Han luktar inge bra.. haha! han brukar lägga sig i kattsand lådan när han vill ha det mörkt om lyset på toan är på. Så jag tippar på att han har gjort de nu. usch.. luktar bajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0