Silver shampoo ♥

Håret känns mycket bättre nu :) har dränkt de med silvershampoo i några dagar nu och de här fått en finare färg. och sen så har håret växt lite så man inte ser så "naken" ut i hårbotten.



Bilden kanske inte blev så bra i sig men jag ville mest bara visa håret :)

Igår så kom Sophie hit och kollade på film med mig och Henrik :) vi såg 2012 :D hur bra film som hellst!  Verkligt gjort!

Idag så hade jag tänkt åka till Birsta för att handla lite träningskläder och sånt men ja tror att jag tar det i morrn i stället. Vaknade vid kvart över 12 och då kändes de som jag inte skulle hinna med att kolla så länge. Jag och Henke har ju nämligen planerat att göra pizza innan jag ska åka i väg och träna med Sophie. :D muuuumsfilibbaba! huhu..


Kommentarer
Postat av: Renee

Hej :) jo tack det är bara fint med mig.. Hur är det själv då?

2010-01-25 @ 07:04:31
URL: http://reneesahlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0