hallåhallå

Igår var jag och sophie först på stan en sväng och shoppade. Eller ja, hon shoppade... Jag har nog shoppat klart för min del på ett tag känner jag! hehe
Sen gick vi hem till henne och åt middag som betod av mackor och en mandarin! hehe
Sen drog i i väg och gymmade på Friskis och Svettis. Dock så var lite lite väl optimistiska när det gällde tiden. Vi hade ju tänkt att vara där före 20.00 så vi skulle vara med yogan. Men den missa vi! :S Så vi ska gå på den på måndag istället.
Hehe, istället så körde vi på själva med maskiner. Och då märkte jag att jag är eeextremt otränad! hahaha, bev typ snurrig i huvudet på en gång och orkade typ ingenting! hahaha.. Menmen, man får ju passa på att träna denna vecka så då lär man ha liiiite bättre kondis sen :) 

Nä nu ska jag klä på mig! går runt i morgonrock än jag! hehe ..

Sen ska jag ut och hoppas på att jag inte fryser ihjäl på vägen till affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0