varför är jag aldrig pigg?

Jag känner mig nästa aldrig utvilad nu för tiden. Fattar inte vad det är! Men sen jag börja träna blir jag bara tröttare och tröttare. Ska det inte vara tvärtom?!

I natt så hade jag också svårt att somna så jag låg och snegla på nått spök-program och skrämde upp mig själv och inbilla mig massa saker hela tiden! haha.. Sen tillslut somna jag (skulle kunna tro att klockan var typ 3) men vaknade halv 7 men somnade om vid 10. Sen ringde mamma väckte mig igen vid halv 12 men jag somnade om och vaknade av mig själv senare vid 2. Hmm.. är så less! varför inte somna normal tid och vakna normal tid och sen känna sig utvilad!?

ajaa.. Jag var aldrig med Ida igår. Hon hörde aldrig av sig. :P
Så jag var med sophie istället :) vi gick och tränade lite. Mycket trevligt! :D
Ska nog träna ikväll också. Om jag orkar de vill säga. Är hellt seg i kroppen! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0