hejhopp

Idag ska jag sälja för första gången. En kille ska stå bakom mig medans jag prata me kunderna. Usch, Va jobbigt det känns. Jag blir ju fan mer nervös av att han står där och iaktar mig än om jag hade stått där själv och babblat på. Haha! Men det går nog super, Det är nog bara den första kunden som kommer bli lite nervöst. Annars så kommer man nog in i det. Det kommer ju sitta i benmärgen efter ett tag :)
I kväll ska jag hem till sollefteå och jobba åt pappa me att städa nån lägenhet. Sen åker jag hem i morrn igen för på måndag ska jag jobba här igen.

Åker nog till Sollefteå på onsdag igen. Ska kolla på en liten kissekatt som jag troligtvis ska köpa :) iiiiiiiihhhhh, va jag längtar!

Vi får höras sedan!



Bye♥/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0