Ensam!

Sitter nu och dunkar musik för att känna mig lite mindre ensam! haha.. funkar ganska bra faktiskt!
Tycker det är så tråkigt när henke åker bort :/ saknar han så.. ♥

Igår fick jag finfrämmande av chris en stund :) väldigt trevligt, vi ses ju knappt nu för tiden! Vi kollade på tv, pratade och gick på en liten promis ^^ Kul men lite folk här så man inte känner sig så ensam. hehe.. Gud va gnällig jag låter "Gud va synd de är om mig".. Så synd är det inte om mig kanske. xP

Sophie och Linda skulle ha kommit hit i går, men de blev inte så :( det blir alltid nått i mellan när vi ska ses! :/ hm

Nä nu ska jag duscha och göra mig fin tills Henke Kommer med tåget hem igen ♥


Byebye/ellen


Kommentarer
Postat av: Ida

hej =) hur är det? ställ gärna några frågor i min frågestund som jag har nu! kram :)

2009-11-22 @ 22:25:44
URL: http://idaatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0