i går

I går var vi hemma hos Ida och Robin! Vi åt mat från Biteline :) gottgott!

Sen skulle Henke fixa nått på robins dator så det drog över lite på tiden, så vi missade bussen. klockan blev runt halv 2 innan vi började gå därifrån. Jag var så trött och less så vi hittade tillslut en taxi. Då skjutsa han oss till bankomaten i Skönsberg för att henke skulle kunna ta ut pengar och betala. Precis  när han knappar in på bakomaten ser jag nått som ser ut som en katt lite längre bort. men jag tyckte det var konstigt eftersom den inte hade nån svans. Sen betalade Henke och sen gick vi och då ser vi nått som springer i mot oss. Och då skriker jag: DET ÄR EN GRÄVLING!! SPRING!!!!!!
Och så sprang vi i väg, tur som det var så hade grävlingen nått annat i sickte så han bara sprang förbi.

Helvette va rädd jag blev! Räddast på länge!
Det är inte varje dag man ser en grävling springandes i Skönsbergs centrum. haha!


Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

Hej hej!

ha en trevlig kväll!

2009-07-11 @ 20:10:07
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: rrrenate

tack & desamma :)<3

2009-07-12 @ 10:06:27
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0