P.S I Love You ♥

Jag har precis sett en ganska jobbig film själv i min ensamhet här i natt mörkret. Otroligt fin film, men samtidigt plågsam eftersom man grät den största delen av den!

Filmen handlar om ett par som har varit gifta i 9 år. Och hellt en dag så dör mannen i canser och frun bryter ihop. Men mannen har planerat allting etersom han visste att han skulle gå bort. så hon får brev 1 gång i månaden i 10 månader ör att hjälpa frugan att komma över sorgen!
Förstår du va fint?! :)

Jag säljer ju filmen på tradera. Och den är hellt oöppnad, men jag blev så sugen att se den efter att ha läst på baksidan så henke fick hjälpa mig att fixa hem den :)

Nu ska jag ska gå och lägga mig bredvid min sovande ängel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0