Julen ♥

Julen bara susade förbi, jag har faktiskt inte hunnit skriva nått. och när jag hunnit så har jag inte orkat, om jag ska vara ärlig. Det är ganska mycket stress runt julen som ni vet! Julklappar åt alla, planeraingar och sen att fixa så attallt ska bli så bra som möjligt på den stora dagen. :) Men de blev en toppen jul iallafall! Jag och Henrik for upp till min mamma på julafton. Mycket mysigt blev de!



julbordet :)



julskinkan!



henrik, Mormor och mammas pojkvän Johan :)



En söt jul-henrik :D



Pysen fick också lite julmat :)



Jultrafik i köket! Mormor, Henrik, min lillebror Albin, mamma och min lillasyster Anja :)





Jag och henrik ♥



Jultomten!

Riktigt mysig jul :) Och vi fick jätte fina julklappar! Tack så hemskt mycket allihopa! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0