Söndag

Hejsan!
igår var jag, Henke, Robin och Ida på den nya beck filmen - i stormens öga på bio. Jag tyckte Den var as bra jag! :) Lite mera fart än vad det brukar vara i beck filmer dock. Sen handla den inte så mkt om just Beck utan mest om persbrant. Men de gjorde inge! den var bra ändå tyck jag. Se den! :)




Sen när vi kom hem igår så såg vi även Date movie och Con air. :) En riktig filmkväll blev det! ^^
Det är så tråkigt nu när Paradise är slut! Man vet inte vad man ska se på kvällarna. Tyckte det var dock rätt personer som vann! :) Daina och Nick hade ju liksom hållt sig kvar i tävlingen under hela tiden Medans Karina och den andra snubben som jag inte kommer på vad han heter, Bara har ljugigt och varit oärlig mot alla för att klara sig. Dessutom hade ju bägge två åkt ut en gång men kommit tillbaka senare..

I Natt hade jag en as konstig dröm att jag var ute och körde bil. Och hellt plötsligt så hör jag hur polisen visslar med visselpipa åt mig. Och då bara gasar jag och försöker skaka av mig dem. Och de bara visslar och visslar. Men sen så stannar jag plötsligt bilen och tänkte prata me dem. men de slutar inte att vissla. Jag fattade ingenting, as irriterande.. så jag tvingade mig själv att vakna för att sluta drömma eftersom jag blev så irriterande av allt visslande. Så när jag slår upp ögonen så hör jag att det piper nånstands i lägenheten. Så jag kliver upp och letar va fan de kan vara för nått och märker att våran brandvarnare pep pga. svagt batteri. Jag var så jävla trött i huvudet och blev så rädd att den skulle pipa as högt om jag tog ur batteriet (tror mammas brukar göra de) så jag stog bara och titta på den i typ 10 min innan jag gjorde nått! Hahaha.
Ganska sjukt att man kan drömma om saker som man hör i verkligheten. Så händer ju typ jätte ofta. Texempel när man gick i skolan och mamma skulle väcka en, så drömde man in de på nått konstigt sätt så man vaknade aldrig utan typ pratar i sömn eller nått.
Ganska konstigt! haha!

ajaaaa...  Nu ska jag försöka dra ut Henke på en promis! Skriver mer sedan!

bye/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0