iförgår...

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår.. Men jag hade typ inte tid! haha. Jag ringde till pappa och planerade lite om våran utlandsresa o så.

men ni kankse vill veta vad vi gjorde i förgår? :)  Jag och Henrik gick ner på stan och åt på Källarkrogen! super mysigt :D Betällde in en vitlöks marinerad oxfile med svampsås! MUUMS!
Sen gick vi och åt mjukglass till efterrätt. Men det var så jävla varmt ute att glassen smälte öve hela armen på mig! Hm.. Jag som hatar att vara kladdig. jag får typ panik! haha

Sen satt vi och bara myste i solen på en parkbänk tills våran film började på Bion. :D Vi såg Sommar med Göran! AS kul! Vi beställde in den största popcornen dom hade. (Som om det inte var nog med att vi hade ätit hela kvällen! haha) Vi åt inte äns halva! :O Även fast Henke mulade in så mkt han kunde hela tiden så märktes det knappt att vi hade rört popcornen! haha..

Sen ringde mamma mitt under bion.. HM! men jag tröck på upptaget. Men det fick man visst inte göra (?) haha.. För då blev hon orolig och ringde fler ggr och smsade till Henke, Haha! hon är ju för söt ibland :)

Sen iallafall så gick vi en liten natt-promenad hem :) En väldigt mysig års-dag må jag säga! ♥

Idag ska jag ägna dagen åt städning. Det ser ut som kriget här!! Smulor överallt! haha..

Jag skriver sen!

Ha det bra!

bye♥/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0