hoohooo!

Idag sprang jag runt och lekte lite fotograf. :) hehe.. Ganska roligt när man lär sig alla inställningar på kameran och så :)
Tror henke blev lite smått stressad av mig! haha, jag ropade på pysen för att han ska titta på mig när jag knäppte kort på han; "PYYYYSEN!! TITTA PÅ MIG! PYYYYYSEN, PYSEN PYSEN PYSEN!! TITTA HIT! SÅ JA, BRAAAA....NEEEJ! TITTA HIT SA JAG! PYYSEN!!"
men jag fick några fina bilder på ha iallafall :) han är så fin. ♥ Kolla hans gröna fina ögon!





Sen knäppte jag kort på massa annat också och lekte lite med photoshop :) bara ändra kontrasten, mest på kaktusbilden. halsbandet jag håller i fick jag av Henriks mamma i julklapp :)



Jag vet inte om det blev några superbilder direkt! Men ajg lär mig ju mer och mer iallaffall :D
Nu ska jag snart iväg och gymma med Sophie ^^


Kommentarer
Postat av: b.esa

hejsan, om du orkar, kan du rösta på mig här?

http://naaimas.blogg.se/2010/january/3-kvar.html#comment



jag är nummer 1 :P

ha de bra.

2010-01-15 @ 03:51:12
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0