Dagens Lycka!

Idag så var jag och Kim på stan för att prata med en kille om de jobb vi jobbade tidigare på. Hur som hellst så slängde jag in ett öga inne på BikBok! :) Och så deras super rea!

Det blev en del handling där inne! :D Skulle det inte varit rea så skulle jag betalat ca. 2350 kr men jag betalade nu bara 290 kr :D:D:D:D Jag blir så glad bara jag tänker på de! Hehe! Älskar att göra bra köp :)

Jag köpte:
tre stycken tröjor/koftor för "tag 3 st betala 99kr"
Ett par Lee-jeans för 140 kr
Och 6 par strumpor + ett skärp för 49 kr



Tycker om kortet med den gråa koftan när det är typ nå smuts på spegeln precis på min näsa :D hehe!

Nä nu ska jag gå och bre mig en smörgås tror jag :)



Kommentarer
Postat av: amanda

shit vilken rea!det gillaas(y)

mke fina saker:D

2010-01-04 @ 23:41:41
URL: http://aannamandaa.blogg.se/
Postat av: Mamma...

Hmmm...Va ere för storlek på jeansen o den grå tröjan?? BLINK Jättesnyggt gumset! Puss

2010-01-05 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0