Tisdag!

Nu äre bara 2 dagar kvar tills vi far till arlanda! :D Och idag så kommer söta & snälla-petronella hit :) Hon har ju inte ens sett hur vi bor än juhe :O Det ska bli kul^^ fast ajg vettefan va vi ska göra. haha.. Men hon ska ju natta här så vi har lång tid att fundera på de ;P
Just nu sitter ajg och väntar på ett samtal från arbetsförmedlingen. Dom skulle ringa om nått möte.. Men det verkar som om de glömt bort mig :O hon ba: "jag ska prata med henne nu så ringer jag om en liten stund". jag har ju väntat i evigheter nu juhe! haha

I natt drömde jag en as läskig dröm! Jag fick reda på vad som skulle hända efter döden och sånt. Och drömmen blev jätte verklig så jag blev as rädd.
Jag drömde att det finns ett genomskinligt "hål"/"virvel" i taket i alla hus. Jag evt inte riktigt varför, men den finns där.. haha. Hur som hellst, så flög Henke in i den och var borta  typ två veckor. Och jag hade ringt Henkes kompisar Andreas och Gurken för att få hjälp och då hade de värsta faktan om de där hålet och att alla var inte redo i detta liv att sugas upp utan de kunde ta 1000 liv innan man var de (liv efter döden).
Sen att bakom de där hålet fanns en minneslund för alla andar. Här de hade minnen och tankar sammlade från alla deras liv.
Usch, de blir as konstigt att förklara.. ingen lär tycka att de är så där super intressant heller! Hhahaha, så ajg pallar inte skriva nå mer, den var jobbig drömmen iallafall! ;P

Nu ska jag baka tunnbröd så jag har nått att äta till frukost!  

bye♥ /ellen

Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

sv; ååh, så trevligt :D

2009-09-08 @ 12:16:10
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0