Uppdragsarbete

Jag har fått ett uppdragsarbete i 2 veckor!! :) Grattis till mig! ^^

det började med att Henke fick ett telefon samtal på morgonen (eller ja, halv 2... men morgon för han) om att han skulle till intervju för academic work. men dom körde att mini-intervju via telefonen först. Och då började Hon i andra luren snacka om handelsutbildning och då nämnde Henrik mig. Och vips fick jag jobbet iställe! haha.. ganska sjukt!

Så jag kom hem i går från sigtuna efter att ha varit på kurs om själv uppdraget :) As fint hotell och konferanslokaler!

Här är deras hemsida: http://www.hotellkristina.se

Jag ska åka runt till olika livsmedelsbutiker och hjälpa dem att införa läkemedel. Apoteket ska ju inte bli de ända nu juhe!

Så detta är min körplan under 2 ½ vecka:



Klicka på miniatyrbilden för att få se en större bild!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis till jobbet!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig söndag.

2009-11-08 @ 12:44:04
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0