Mätt och belåten

Nån som vill äta middag me mig? Idag bjuder jag på pasta, ketchup och majskolvar.. Mums...?
njaaaee.. ingen hitt precis, men de funkar!! jag  blev mätt på de iallafall och det är ju huvudsaken. haha! Henke for till Östersund i morse och jag hatar att laga mat till mig själv, så jag är fan impad av mig själv att jag kokade majskolvar :O

Nu har jag iallafall börja mitt nya jobb. Första veckan denna vecka :) De har varit ganska kul! Fast samtidigt jobbigt att köra överallt, men blir ganska trött i huvudet! :S I dag och i morrn så är jag på hemmaplan iallafall så de känns skööööööönt! :) nästa vecka ska jag vara i östersund och åre bland annat. blir spännande ^^

 

Nä nu ska jag vila bort paltkoman från maten!

 

Bye/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0