nattetid

Ni kanske undrar varför jag är vaken den här tiden?

Det undrar faktiskt jag också.. Förut somnade jag alltid runt 10 - 11 tiden på kvällarna, men nu efter studenten så somnar jag runt 2 -3 tiden på nätterna och sover till 12 typ! ;O Känns som om man missat en stor del av dagen då.. Iallafall den vackra morgonen. Jag älskar nämligen morgonar, så mysigt att vara lite halv slö och dricka te och titta på när staden vaknar upp :)
Men det blir väl så igen när jag skaffar ett jobb och en ordentlig dags-rutin!
 
Man vet inte vad man ska göra nu heller, känns som om jag alltid kommer vara arbetslös.. jag har sökt hur mycket jobb som hellst men ingen som har kommit med posetivt svar än så länge.. :( Man får väl börja plugga. Men det känns också jävligt drygt efter 13 års skola..

Vi får väl se hur det blir.. Även fast jag vet att jag måste ta tag i det där så känns det som om jag inte orkar..


Nu ska jag titta om jag hittar nått bra på tv. Troligen inte eftersom de sänder sällan några bra program på natten :( Wish me good luck! huhu..^^

Nattens låtar: Crash Test Dummies - Bye Bye Baby Goodbye & Creed - one last breath ♥




Ett tips!
Bli medlem på Gratissms.se på reklamrutan nedanför min meny. Man blir medlem hellt gratis och dessutom smsar gratis från sidan. Perfekt om man måste skicka ett panik sms när man har slut på pengar! :) Det tar bara ca. 2 min att registrera sig, och det är bara till din fördel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0