Rubik's cube

Jag har alltid försökt klara av att på färg-pluttarna på rubik's kuben att komma på rätt ställen. Men har Aldrig lyckats!! Kom i håg en gång i skolan så satt jag banne mig en hel dag för att klara den där kuben. Jag tror jag klara att två sidor blev helfärgade, men inge mer! :S För när jag ska försöka få rätt färg på de andra sidorna så sabbar jag ju allt..

KOlla den här killen. :O

Hur gammal kan han vara? hmm .. 6 år? Hellt otroliga grabb.. Han klarar de jag har försökt med i 19 år med på ca. 30 sekunder!





Nu ska jag sova. Vi hörs i morrn!

Bye♥  / ellen

Kommentarer
Postat av: J U L I A E K E N D A H L [ Foto & Mode ]

Tack så mycket , din med ! :D

Gud vilket barn ! :o

2009-07-15 @ 03:11:54
URL: http://ekendahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0