mysigt regnväder, alfapet och pokerprat.

Hallå allihopa :)

Överskriften sammanfattar ungefär min dag. Ute är det regn för första gången på ganska länge, men det är mysigt med en liten regnskur då och då. Hellst när det har varit sånt varmt väder som de har varit nu de senaste dagarna. Men jag klagar inte, absolut inte! Jag älskar sommarn!

Jag har suttit hela dagen och spelat alfapet på king.com. Det är 100 000 ggr roligare än vad det låter! Jag fastnar så lätt för spel.. Det var som i julas när Henke fick ett data spel i julklapp av min mamma. Liza Marklunds spel "Dollar". Jag mer eller mindre tvingade Henrik att spela det på en gång, fleeera timmar i streck. Till slut så vart han less och jag satt där själv och spelade. På annandagen hade jag spelat ut hela spelet. Nu när han vet vem mördare är så är det inge mening han spelar det igen.. Haha.. Förlåt älskling

Spelet är btw till salu på tradera! Kolla in det :) Dollar på Tradera

Jag kanske ska berätta varför pokerprat står med i överskriften.. Henrik sitter nu och spelar poker, då han även ska berätta varannan händelse till mig också. haha :) Han är så söt.. Han fattar att jag inte fattar så mycket av vad han säger, men det är precis som om han "MÅSTE bara berätta!". haha .. så medans jag har spelat eller tittat på tv idag så har han då och då berättat massa grejer..


skriver mer sedan! :) Nu ska jag titta på Simpsons

bye/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0