minishopping och måsattack

hejhej, Igår gick jag och Henrik ner på stan för att kika lite. På vägen dit så försökte henrik låta som fiskmåsarna ; "ARRHHH ARRHHH!!". och jag skämta typ: "AKta de kommer och anfaller dig!" Och precis när jag säger de så tittar vi upp och ser en mås som tvär-dyker mot oss. Så jag och Henrik börjar springa och måsen fortsätter att dyka hela tiden efter oss. Dom har blivit helt livsfarlig :O När jag var liten så jagade vi fiskmåsar utan problem, men skulle man ha försökt med de nu så skulle de väll försöka hugga ögonen ur en..
 Hur som helst, Jag köpte ett par shorts och henrik köpte ett smycke till mig och en kudde som jag kan ha i badet. :) Han är så snäll.. ♥

nu ska vi gå ut i det fina vädret!

Hörs senare

bye ♥ /Ellen


Kommentarer
Postat av: Maalin

tack så mycket din var oxå snygg(:

2009-07-18 @ 14:15:20
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0