En kvinnas plan

Jag har precis läst ut en bok :)

Riktigt bra faktiskt!

Bilden nedan är ganska dålig och suddig.. Men det var för att jag hittade bara en bild på boken som var ca. 0.00001 x 0,0003. Haha

Nämen, det var en riktigt bra bok..

Den handlar om en tjej som jobbar som jornalist som heter Leslie. Hon träffar en kille vid namn Oliver som hon blir riktigt förälskad i och de planerar att gifta sig. Men då har en annan man planer för Leslies nya make, han ska bli USAs nya president, på ett krav; att han gifter sig med mannes dotter.
Leslie blir förkrossad och smider en plan för att krossa Olivers drömmar.

Otroligt spännande :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo den var bra har jag för mig. Har ju en hel kartong, eller två, med Sidney Sheldon och liknande på vinden. Upp och rota i dem när du kommer hem!!! Kram

2009-07-07 @ 00:02:01
URL: http://mammamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0