..Det är dax att fälla upp ditt paraply!

Jippi för att det regnat konstat i 3 dagar! Dessutom hade jag sönder vårat paraply igår när vi var på stan :S Så jag var tvungen att köpa ett nytt. Annar överlever man ju knappt regnet! :O

Det är inte speciellt snyggt, men det var billigt :) 20 kr på Hemköp! :D ett pang-pris ;) Maha!

I kväll ska vi till Ida, Robin och Isa :) Vi ska äta där och så! Det blir nog kul :D



Här är de, fast detta är en gammal bild. När Söt-Isa var nyfödd :) Nu är hon 1 ½ år.



Ja juste! Mina auktioner på Tradera är klar i dag också.. Jag fick inte in lika mycket pengar som jag trodde. Jag hade gansak lågt utropspris på allt :( Det gör jag aldrigt om!



Det syns väldigt dåligt, men det mesta blev sålt för 1 kr :( Det var bara billabongtröjan som blev sålt för 129 kr :O

Nä nu ska jag gå och hitta på nått kul att göra innan jag dör av uttråkning!

Bye/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0