design

Jag har bytt header typ 5 ggr i dag.. Jag har sån beslutsångest. haha!

Nu tror jag iallafall att jag har bestämmt mig. :) Den känns stilren fast ändå lite rolig! ^^

Idag så har vi haft tvättstugan hela dagen nästan. Och jag träffa en sån söt liten gubbe nere i källarn. Haha .. Han såg så ledsen och bedrövad ut. Han hade tydligen bokat tid på fel dag, så han trodde han hade min tid.
Sen när jag öppnade dörren och skulle börja tvätta så kommer han in och börjar som typ alla gör:

GUbbe: Men jahaja, det är fint väder i dag..
Jag: Jodå, Värmen är nog på väg tillbaka.
Gubben: 23 grader hade jag.
Jag: Jasså.. Va skönt!
Gubben: mm ..

Sen höll jag ju på att knappra på maskinen och greja så jag blev tyst. Och då gick han bara.. Han såg så ensam ut. Tyckte så synd om han. Skulle kanske ha bjudit han hem på kaffe. haha ^^

Jag fick ett paket igen i dag :) En stegräknare.. Jag har alltid velat ha en sån. Perfekt för att motivera sig själv att börja träna. Dock så funkar typ inte den här tror jag.
Den låter jätte konstigt och så gick jag 30 steg och när jag kollade på räknaren så hade jag gått 54 (?!). Tur så vann jag den på tradera för bara 1 kr så det gör inte så mycket att den är så här. :P haha ..
På tal om tradera så jag är sen att skicka i väg mina grejer som jag har sålt :S Men jag gruvar mig lite för att gå in på OK/Q8 och posta eftersom det ALLTID strular. Ett exempel på de är att de måste hjälpa mig att leta upp nån katong att skicka i och så kommer de ut med en jätte stor och säger jag åt dem att jag behöver en mindre och blabablablabala... ni kanske fattar va jag menar! Jag känner mig ivägen där på nått sätt. Som om de tänker "Jaja, skynda på nu! Jag har bättre för mig än att hålla på att tjaffsa om vilken sorts kartong du ska ha!".
Så därför har ajg gruvat mig att gå in dit coh skicka grejerna, så nu är jag 3 dagar sen :S hm .. Jag får skylla på att posten om de kommer och klagar. haha!

men nu ska jag duscha/bada :)

Hörs senare!

Bye ♥ / ellen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför använder du kartonger?? Ta en kasse och vira en massa tejp runt. Och slå in i presentpapper eller liknande. Klipp sedan ut en adresslapp i vanligt papper och klistra dit!! Och om det är glasgrejjer eller parfymen eller så så kanske ett vadderat kuvert räcker om du virar tidningspapper runt den? Så slipper du tjafsa med OK...

2009-07-15 @ 19:10:48
URL: http://mammamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0