Torsdag

Hallå!

Idag har vi börjat få ordning på allt med UF-företaget. :) Tror det kommer bli lysande faktiskt! vi har räknat med att vi ska tjäna typ 5000 om vi säljer slut på allt! de blir nice :D

Jag är så sugen att fara bort från den här iskalla vintern en stund. Egypten eller tailand hade inte varit så tokigt faktikst.. synd att man inte inte är gjord av pengar. :( Nån som tycker synd om mig får gärna skänka en slat ;) hehe
ne, jag måste fixa ett jobb! det här funkar inte längre... Studiebidraget klarar men inte sig på en hel månad. Undrar hur de skulle blivit om man flyttat för att gå gymnasiet? fast jag har faktiskt ingen aning hur de funkar, man kanske hade fått nått annat bidrag för de? Hur ska de annars kunna betala mat, hyra och sånt...? 

Hur som hellst har jag kollat på lite högskoler och sånt, det blir nog ekonom utbildning för mig. :)  Fast jag måste först ta reda på vad det är för skillnad på civilekonom och vanlig ekonom linje. Civilekonom har ett år längre utbildning, så nån skillnad bör de vara.

jaja, jag får ta och leta om de lite :)

Bye/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0