Sputan!

Idag så åkte jag och Henrik och tog sprutan. Eller jag tog sprutan och han var mest med som stöd. :) jag är ju så sprut rädd så de var skönt att han var med!

Jag tyckte de kändes ganska mkt, fast inte så farligt som jag hade inbillat mig att det skulle göra. Och än så länge har jag inte fått så mycket biverkningar :) mest bara ont i armen. Det läskigaste var ju platsen och hur de såg ut inne i lokalen. Jag fick lite krig-känsla!! Typ om vi inte tar sputan så dör vi! Bord bredvid varandra med tanter med sputorna i högsta hugg! "näästa!! - hej! - spuuuut - sådär, sätt dig ner i 10 minuter innan då går ut, utgången är därborta! - nääästa!!"



Igår så pyntade jag och Henke lite jul här hemma :) jätte mysig! ska ta lite kort senare så ni får se!

Nu ska jag städa lite. Köket är full med disk! hm :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0