Hemma igen!

Mötet gick bra.. Det var ett sånt här grupp-möte så vi var väl typ 15 inne i det där rummet. Alla var typ as spända och ingen sa nånting. Precis som om alla var livsrädda att höras eller synas. Kändes lite obehagligt att va där när den stämningen låg som en tjock dimma.. Men mötet var bra i sig! Fick massa information att ta med hem om olika rekryteringsträffar och så ^^

Jag gick en runda på stan också. Hittade typ 100000 grejer som jag vill ha! Varför hittar man så mkt när man inte har pengar? så är det ju typ alltid.. :S Så fort man är ute på stan för att handla så hittar jag aldrig nått!
aja.. ilands problem kallas det där nog för!
Jag har kläder så jag klarar mig. Jag har ju fulla garderoben så jag fryser inte ihjäl nu till hösten! haha..

Nä nu ska jag kolla på tv  en stund sen så ska jag baka så min älskling har nybakat bröd när han vaknar! :) Jag är så snäll! haha

Vi höres och synes!

bye ♥/ ellen

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Hej :)

Kan du någon enkel och god maträtt ?

Vill testa något nytt ! :)

Kram http://jeffelina.blogg.se

2009-08-21 @ 13:01:31
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0