dagen idag i dagens läge..

Hallå i stugan! :)
Henke sitter och flippar och fixar med sitt nya superduperdunder köp... 
När jag hade städat klart hemma och Henke hade vaknat så tänkte vi att vi drar förbi Birsta för att gå på IKEA och köpa min efterlängtade vattenkanna.
Det gjorde vi också..! Jag köpte också ett jätte gulligt paraply som är stooort! :D ett sånt här familje-paraply! Vårat förra var pyttelitet så man rymdes bara 1 under det. Vilket inte är så kul om det börjar spöregna när vi är ute och gick!! haha!
Menmen, sen så svängde vi förbi Telias butik för att kolla hur det går me Henkes telefon som är pajj. Och det ena leder till det andra och vips så går vi ut ur butiken med en hellt sprillrans ny Iphone som Henke har köpt!! :O (-avis?! - ehm, JA?)
Nu sitter han pratar med en kompis om att han köpt en sån. Dock så säger kompisen att mobilen uppdaterar program från internet av sig själv, och det kostar tydligen skjortan! Nån som vet nått om de?
Skulle vara bara om nån kunde berätta om det är sant!




Här är min kära vattenkanna och mitt snygga paraply. Vattenkannan är rosa, den ser lila ut på bilden.



Sen fick jag en receptbok idag om man köpte nån kaffe grej på Hemköp! :)


Det ska bli roligt att testa göra några goda kaffedrinkar ur denna bok!

Nu ska jag fixa med lite annat! Vi hörs senare

bye ♥/ellen





Bli medlem i gratisbio, btw! Det tjänar du på.. det är hellt gratis och du kan få presentkort från flera olika butiker, tidingspremunationer eller biobiljetter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos! _)

2009-08-10 @ 23:14:09
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: emma

sv; tack så mycket =)din med :D

2009-08-11 @ 07:43:56
URL: http://emmabeata.blogg.se/
Postat av: ida, isas mamma <3

jag har också hört at man måste ladda ner typ alla funktioner från internet o att de kostar pengar :p

2009-08-11 @ 10:15:29
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: em

Hej! Allt bra? :) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? Du kan tjäna 6000 kronor idag, UTAN att behöva värva någon eller betala.

2009-08-11 @ 20:27:52
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0